dinsdag 26 november 2013

Birthday Tag.



Jaa, vandaag is het zover! Ik ben jarig! Ik ben vandaag 15 jaar geworden en het leek me leuk om de birthday tag voor jullie te doen. Lees snel verder!


Welke dag is het nu?
het is vandaag dinsdag 26 november, de dag dat ik 15 word!

Welke dag ben je geboren?
na wat zoekwerk ben ik er achter gekomen dat ik op een zaterdag ben geboren. Het was toen heel koud en het sneeuwde zelfs!




Wat staat er boven aan je verlanglijstje dit jaar?
Eigenlijk ben ik al heel blij met wat ik heb maar ik wil al heel lang een statief zodat ik makkelijker filmpjes en foto's kan maken. Ook wil ik graag een nieuwe telefoon, die van mij is al heel erg oud en ik kan er niets mee.


Vier je je verjaardag altijd op de dag zelf?
Deels, meestal vier ik het met mijn ouders en broertje op de dag zelf. Als ik doordeweeks jarig ben vieren we het na schooltijd. Dan eten we samen en doen we iets gezelligs.

Hoe vier jij jouw verjaardag en heb je tradities?
ik vier mijn verjaardag meestal in het weekend met vriendinnen. Gezellig samen eten en slapen. Ik vind het het gezelligst als het een beetje kleinschalig is, dus nodig ik niet te veel mensen uit. Ik hou nooit een feestje apart voor familie, ik heb niet zo'n grote familie dus die komen in de weken daarna langs.



Wat is het mooiste kado dat je ooit hebt gehad voor je verjaardag?
dat is een moeilijke vraag! Er is niet echt een kado dat mij echt is bijgebleven, ik kan me nog wel herinneren dat ik ooit een eenwieler voor mijn verjaardag heb gekregen. Dat was toch wel een heel erg leuk kado! En ik heb ook een keer een nieuwe viool mogen uitzoeken toen ik bijna jarig was. Maar dat was puur omdat mijn andere viool te klein was, toch voelde het als een verjaardagskado ;)

Heb je weleens iets gevraagd, maar nooit gekregen?
nee, volgens mij niet. Ik ben rond de sinterklaastijd jarig dus ging het vroeger altijd zo dat als ik iets niet voor mijn verjaardag zou krijgen ik het wel van de sint zou krijgen.


Wat is je lievelings taart?
mokkataart! Vorig jaar heeft een vriendin heel erg lief een mokkataart voor mijn verjaardag gemaakt. Hij was super lekker en groot dus ik heb er nog weken van gesmuld :)




Welke hapjes vind jij echt bij een verjaardag horen?
ik vind gourmetten wel iets voor verjaardagen. Gezellig met zijn allen om de tafel en zelf je eten klaarmaken. Lekkere broodjes, sausjes en vlees of vis. Het leukste is misschien nog wel dat er altijd wel iets mislukt en dat je gewoon allemaal rare dingen uitprobeert met elkaar waar je dan vervolgens heel hard om moet lachen.


Wat is je favoriete drankje?
eigenlijk maakt dat mij niks uit, meestal cola, 7up of spa.


Krijg je veel kaartjes/smsjes/telefoontjes op je verjaardag?
ik krijg altijd leuke kaartjes van familie en vrienden, daar voel ik meteen heel erg jarig door! :)











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen