maandag 28 oktober 2013

tag: waar word ik blij van?



ik deed laatst de little reasons to smile tag en vond deze tag daar goed op aansluiten, in deze tag beantwoord ik vragen over de dingen waar ik blij van word, lees snel verder!




Van welke mensen om je heen word je blij?
ik word altijd heel erg blij van mijn vrienden. Ze zijn ontzettend lief, staan altijd voor me klaar en ik kan ontzettend met ze lachen. Mijn vrienden betekenen heel erg veel voor mij en ik kan gewoon niet boos of verdrietig zijn als zij in de buurt zijn.


Van welke film(s) word je blij?
ik word heel erg blij van feel good films. Bijvoorbeeld Intouchables of Amelie. Sowieso word ik altijd heel erg blij van franse films omdat ik de verhalen in die films echt heel goed vind. Maar Amelie en Intouchables zijn favoriet!

Van welke muziek word je blij?
muziek van Chef'special maakt mij altijd heel erg blij. Hun muziek is heel 's zomers en zorgt er gewoon voor dat je een lach op je gezicht krijgt. Maar Jason Mraz kan mij ook heel blij maken met zijn rustige muziek en zijn mooie stem.


Van welke eten word je blij?
dit vind ik best een moeilijke vraag want ik vind heel erg veel lekker! Ik denk dat zoet eten mij het meest blij maakt en eten met vrolijke kleurtjes, gewoon omdat het er heel vrolijk uitziet. En het is meestal ook mierzoet.
Van welke momenten word je blij?
de momenten dat ik gek doe met mijn vrienden. Ze zijn heel lief maar we zijn ook allemaal een beetje gestoord en kunnen rare dingen doen. Zo bekogelen we elkaar in de pauze met flesjes water en rennen we achter elkaar aan door de school, we hebben ook een keer een boek uitgelaten en er mee gevoetbald. Van dat soort momenten word ik altijd heel erg blij omdat ik helemaal dubbel lig om onze rare acties.


Van welke hobby word je blij?
ik word blij van fotograferen! Ik heb sinds juni een spiegelreflex camera en ben er daardoor achter gekomen dat ik fotograferen ontzettend leuk vind. Ik fotografeer best veel en vind het daarna ook ontzettend leuk om mijn foto's te bewerken.

waar word jij blij van?











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen