woensdag 16 oktober 2013

tag: little reasons to smile.


vandaag heb ik een hele leuke tag voor jullie! De little reasons to smile tag is een tag waarin ik jullie vertel over de kleine dingen waarvan ik een glimlach op mijn gezicht krijg. De redenen zijn verzameld op de tumblr Lees snel verder!


 

 

mijn vrienden zijn heel belangrijk voor mij. Ik kan met ze lachen

maar ik kan ook alles aan 
ze vertellen. Met de ene vriendin kan ik

beter praten dan met de ander maar er is altijd wel
iemand waar ik terrecht kan. Ik voel me altijd zo blij en opgelucht als ik weer een goed gesprek met een vriendin heb gehad.

 




ik hou van fotograferen, ik maak heel veel foto's maar heb niet 


altijd de tijd om te fotograferen. Dat

vind ik heel jammer en ik vind het dan ook heel erg leuk om een 

hele dag met mijn camera op pad te gaan om foto's te gaan maken.



 
ik vind mijn katten heel leuk, vooral lodewijk is een echte 

knuffelkat. ik vind het super leuk om met mijn katten op de zitten 

en ze lekker te knuffelen. Het schijnt ook dat je je blijer voelt als je 

met je huisdieren knuffelt. Bij mij is dat zeker waar!

 
muziek is mijn alles. Het liefst luister ik de hele dag muziek. ALs ik 

muziek luister kan ik beter nadenken over alles, dan valt alles wat 

beter op zijn plaats. ALs ik muziek luister wil ik het liefst niet 

gestoord worden. Dan sluit ik me even helemaal af van de wereld. 

Daar word ik altijd heel blij van.



in Engeland maakte ik heel veel foto's van het landschap daar, ik 

vind het heel erg leuk om de dingen die ik zie vast te leggen, de 

uitdaging is dan om het zo mooi mogelijk te doen. Landschappen 

veranderen constant en daarom zijn ze zo ontzettend leuk om te 

fotograferen.

als het eenmaal koud word buiten zie je mij al snel met een sjaal om 

lopen. Ik vind ze heerlijk zitten en ze houden me warm op de koude 

winter dagen. Ik vind sjaals ook altijd heel leuk bij kleding matchen 

en vind het echt een herfs/winter item. Ik word blij van sjalen!

o57h.png

de geur van versgemaaid gras doet me altijd denken aan de zomer, 

lekker met je blote voetjes in het gras zitten op een warme, zwoele 

zomeravond. genieten van de laatste zonnestraaltjes. dan krijg ik 

altijd het gevoel dat ik vakantie heb, niks meer hoef. heerlijk gevoel 

vind ik dat.


waar moet jij van lachen?
 
 
 


 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen