maandag 7 oktober 2013

shoplog herfst kleding.


het is nu officieel herfst maar ik had nog geen herfstkleding. Dus werd het hoog tijd om die eens te gaan kopen, in dit artikel vertel ik jullie wat ik heb gekocht.



als eerst heb ik 2 vestjes gekocht. Ik had maar 1 vestje en vond dat wel iets te weinig. Dus kocht ik nog 2 vestjes in verschillende kleuren. Ik vind die vestjes altijd heel makkelijk te combineren, ze zijn warm en ze zitten heerlijk. Ik kocht ze in de kleuren bordeaux rood en grijs en ze waren 9,95 per stuk.


ook kocht ik deze trui. Ik vond dat hij een heel leuk model had en de kleur vond ik ook heel leuk. Een leuk detail is dat de mouwen zijn omgerold. Dat vind ik er heel leuk uitzien. Het enige minpuntje is dat iemand met heel veel parfum op hem voor mij heeft gepast en nou stinkt hij. Maar dat kunnen we er uit wassen. deze trui was 14,95

 

ik kocht een maillot van 9,25 bij de hema omdat mijn legging te klein was en ik een maillot handiger vond. Ik was namelijk van plan om een rokje te kopen.


dit rokje. Dit is een skater skirt en ik vind hem heel erg leuk. Ik wou heel graag weer eens een rokje gaan dragen en vond de skater skirts heel erg leuk, omdat ze best wel stoer zijn. Ik wist niet of ze mij zouden staan en was heel erg benieuwd. Ik koos voor een basic zwarte omdat die makkelijk te combineren zijn. Die van mij was 14,95.

Ik kocht dit basic bordeaux rode shirt om te combineren met de skater skirt. Ook vind ik de kleur heel erg mooi en zat hij heel lekker. Ik kan hem fijn gebruiken voor sport, maar kan hem ook gewoon gebruiken voor dagjes thuis of om naar school te dragen, ik vind het fijn om weer eens een effen shirt te hebben! dit shirt was 4,95.

ik heb ook nog schoenen besteld op internet, maar die zijn nog onderweg. Ik had ze al eerder besteld maar toen ging er iets mis met de bestelling. Als ik ze heb schrijf ik er nog een artikeltje over!

heb jij ook al kleding gekocht voor de herfst?

2 opmerkingen:

  1. Hey :) waar heb je die trui met opgerolde mouwen en je skater skirt gekocht? Ze zijn echt heel leuk namelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey :) waar heb je die trui met opgerolde mouwen en je skater skirt gekocht? Ze zijn echt heel leuk namelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen