dinsdag 22 oktober 2013

roomtour.

toen mijn blog net bestond maakte ik een roomtour. Dat is nu al meer dan een half jaar geleden dus vind ik het tijd voor een nieuwe, lees snel verder!

dit zie je als je binnenkomt.

naast de deur hangt dit ding, Een heel handig ding wat je aan de muur kan hangen met vakjes er in, ik bewaar er mijn borstels, haarelastiekjes, deo en andere dingen in.

make up & sieraden.
mijn kaartenmuur hebben jullie vast al eens vaker voorbij zien komen, ik verander hem om de zoveel tijd.

kaarten van plekken waar ik ben geweest.

en een mega dromenvanger die ik van mijn vader heb gekregen.
dit schilderij hangt al zo lang als ik weet op mijn kamer, het zijn allemaal verschillende soort Vinken. 

zeildiploma, overgangcertificaat. Opgehangen omdat ik die kast anders zo saai vond.

mijn bureau! Het is eigenlijk gewoon een plank die bevestigd is aan twee muren, zo heb ik een lekker groot bureau.
boven mijn bureau hangen 2 planken, de bovenste is voor rommel.

schoolspullen.

een deel van een plank word bezet door allemaal beeldjes, ik heb een tijdje beeldjes gespaard en vind het nog steeds heel leuk om er naar te kijken.
ik heb sinds kort een hele mooie bedbank van de karwei waar ik ontzettend blij mee ben.

een slaapbankje, voor als er vriendinnetjes komen slapen.

er staat een muziekstandaard op mijn kamer omdat ik nog wel eens boven viool speel en geen zin heb om de hele tijd zo'n ding naar boven te sjouwen.
kledingkast.

grote spiegel, ben heel blij dat ik die in mijn kamer heb staan.

dit is de kast met alle overige spullen in mijn kamer, er staat oud speelgoed in, boeken, mappen van school enzovoort.
uitzicht uit mijn raam. 

hele mooie pop die ook al heel erg lang op mijn kamer hangt, geen idee waar hij vandaan komt.

souvenir dat  ik op vakantie heb gekocht.

dit lampje hing naast mijn bed toen ik nog een hoogslaper had, nu heb ik geen hoogslaper meer maar het lampje hangt wel nog steeds op dezelfde hoogte.

gezellige lampjes.

heel lang geleden ben ik aan mijn eigen behang begonnen, in de hoop dat ik ooit de hele muur vol zou krijgen.

heel mooi kussen dat ik ooit heb gekregen.






1 opmerking: