donderdag 17 oktober 2013

music of the moment #9

vandaag heb ik weer een music of the moment voor jullie! Ik heb de laatste tijd weer heel wat nieuwe nummers gedownload die ik vandaag aan jullie ga laten horen, lees snel verder!











laten we beginnen met the National. Wat is dit een goede band zeg! Je moet wel van de stem van de zanger houden maar ik vind hun muziek heel erg mooi en perfect voor de herfst/winter.







dan heb ik ook nog twee nummers van Ingrid Michaelson gedownload, omdat ik al haar nummers gewoon heel erg goed vind.







een vriendin van mij luistert heel veel naar Imagine dragons, ik had zelf ook wel eens wat nummers van hun gehoord maar daar was het bij gebleven. Toen ik toevallig op spotify hun nieuwe album zag staan besloot ik er naar te gaan luisteren. Hun muziek is goed zeg!




dit liedje heb je misschien al wel eens op de tv gehoord, het zit namelijk onder de reclame van de ING! Ik vind het een ontzettend leuk nummer en word er helemaal blij van.




nog een nummer waarvan ik blij word! Happy van Pharell is ontzettend vrolijk en zit goed in elkaar.

naar welke muziek luister jij veel?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen