donderdag 3 oktober 2013

leuke blog: paper boats.


Ik volg veel blogs, de één is leuker dan de ander maar soms springt er eentje tussen uit, omdat hij leuk is of iets bijzonders heeft. Vandaag vertel ik jullie over zo'n blog.



Een blog die echt tussen mijn anderen blogs uitspringt is Paper boats. Sowieso heeft de blog een ander onderwerp dan de blogs die ik volg, ik volg namelijk vooral beauty blogs. Paper boats gaat over fotografie! Ik vind fotograferen heel erg leuk en toen ik via Teskuh.nl op paper boats kwam vond ik hem gelijk leuk.

Paper boats gaat naast fotografie over de 21 jarige Aline, ze doet een opleiding fotografie en verteld daar in geuren en kleuren over. Haar schrijfstijl is ontzettend leuk en om sommige artikelen lig ik helemaal dubbel, zoals om dit artikel. Ook vind ik de stukjes waarin ze foto's die ze heeft gemaakt heel erg leuk om te lezen, ze kan ontzettend goed fotograferen en vind het altijd erg leuk om wat foto's van haar te zien.

Paper boats springt er uit omdat Aline heel origineel en grappig schrijft, ze niet over onderwerpen schrijft waar elke blogger over schrijft en haar foto's heel erg mooi zijn. Als ik jullie was zou ik zeker even een kijkje nemen!


3 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Leuke blog heb je trouwens! Zullen we elkaar volgen via bloglovin?

    Liefs,
    Françoise
    http://www.ourvisiononbeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je over mij hebt geschreven! Dankjewel voor je leuke stukje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik zou trouwens nog even bij je reageermogelijkheden aanzetten dat mensen ook kunnen reageren met hun naam en site want ik comment nu met een heel oud google account omdat ik zo graag iets wilde zeggen haha!

    BeantwoordenVerwijderen