vrijdag 4 oktober 2013

Kate Nash.

ik heb weer een nieuwe artiest ontdekt! Soms vertel ik jullie over muziek die ik heb ontdekt. Vandaag wil ik jullie wat meer vertellen over Kate Nash.

Ik kwam bij Kate Nash via Teske. Teske vertelde over een nummer dat ze had gehoord van haar. Ik vond het nummer heel erg leuk en besloot het hele album te luisteren. Wat vind ik haar muziek goed zeg! Haar muziek lijkt een beetje op jazz, maar heeft ook weer een ander tintje. Ze heeft emotionele nummers maar ook nummers waar ik heel erg vrolijk van word.

dit is een nummer waar ik erg vrolijk van word! Kate nash heeft ook een heel erg fijne stem.


dit nummer vind ik ook heel erg fijn om naar te luisteren. Het heeft een lekkere beat, waardoor ik het liedje heel erg leuk vind.



dit nummer is weer emotioneel, als ik in een emotionele bui ben moet ik soms zelf huilen om dit nummer. Het is zo mooi gezongen. 



dit liedje vind ik ontzettend grappig. Vooral het reffrein vind ik heel grappig omdat er dan een hoog stemmetje bij komt. Van dit nummer word ik ook ontzettend vrolijk!

Ik vind wel dat Kate Nash een beetje rare titels heeft voor haar nummers. Want ja, wie noemt zijn muziek nou "mouthwash" of "dickhead"?

wat vind jij van Kate Nash?


2 opmerkingen: