donderdag 24 oktober 2013

ik ben blij met...


ik vond het wel weer eens tijd dat ik een lijstje plaats van de dingen waar ik dankbaar voor ben/blij van word. Lees snel verder!



- de vakantie! Ik was er toch wel echt aan toe en heb al heel veel leuke dingen gedaan, van mij mag hij nog wel een weekje langer duren!

- het lekkere weer dat we deze dagen hebben gehad, het is nog helemaal niet koud en hoewel het soms wel regent vind ik het heel erg mee vallen en heb ik nog helemaal niet het gevoel dat het herfst is.

- dat de bomen nu langzaam rood kleuren waardoor ik herfst foto's kan gaan maken.

- het nieuwe nummer van chef'special, peculiar is een nummer waar ik heel vrolijk van word en heel veel energie van krijg.

- dat ik deze week nog veel leuke dingen ga doen waar ik heel veel zin in heb. Morgen ga ik afspreken met wat mensen van mijn vrijwilligerswerk en vrijdag ga ik naar Pampus, een eiland bij Amsterdam.

waar ben jij blij mee?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen