dinsdag 15 oktober 2013

geshopt: nieuwe schoenen.


ik vertelde jullie in mijn herfst shoplog dat ik schoenen had besteld en dat ik er een artikel over zou schrijven als ze binnen waren. Ik heb ze inmiddels binnengekregen en laat ze in dit artikel aan jullie zien.





ik ben helemaal verliefd op boots, hoge schoenen met veters. Ik wil dan ook heel erg graag dokter martens maar vind ze iets te duur. Toen ik op internet aan het rondspeuren was kwam ik bij de H&M deze schoenen tegen, ik was meteen verkocht.

dit zijn ze, ze zijn bordeaux rood, hoog en hebben een dikke zool. Ik vind vooral de kleur en het model mooi, ze zijn niet lomp maar toch stoer. Ik vind het leuk dat ze een dikke zool hebben want daardoor lijk ik een stukje groter en dat is nooit verkeerd. En ze lijken ontzettend op dokter martens, maar zijn dan een stuk goekoper!



ik vind ze ontzettend leuk en ook perfect voor de winter, ze kunnen goed tegen water en overleven de winter daardoor prima.

ze waren 29,95 en zijn ook verkrijgbaar in de kleuren zwart, bruin, zwart/fluweel en kakigroen met legerprint. Je kan ze hier bestellen.

heb jij al schoenen voor de winter?

1 opmerking: