zaterdag 12 oktober 2013

geen artikelen de laatste tijd ?


jullie zullen het vast wel gemerkt hebben, er zijn de laatste tijd niet zo veel artikelen online gekomen. En nou gaan jullie niet een artikel zien met 1000x sorry, nee ik ga gewoon even vertellen waarom.



ik vertelde het jullie al in mijn vorige persoonlijke update, het gaat niet perfect met mij op dit moment. Ik vertelde het vorige keer ook al maar mijn klas is heel vervelend op dit moment. Ik ben in een klas gezet met allemaal vriendengroepjes die het heel leuk hebben met elkaar. Al mijn vriendinnen zitten in een andere klas. Daarnaast laten de mensen in mijn klas duidelijk merken dat ze mij niet mogen, daar word ik best wel onzeker van.

Ik ben al een aantal keer naar mijn mentor geweest om hem te vragen naar een oplossing. Hij verteld mij elke keer dat hij druk bezig is maar nog geen oplossing heeft. Het is nu 5 weken geleden dat ik dat bij hem heb aangekaart en nog steeds is er niks veranderd. Ik heb nu geen vertrouwen meer in mijn mentor en heb nu dus ook niet meer de hoop dat het goed komt. Ik probeer nu met andere docenten te praten en te hopen dat zij mij wel begrijpen en iets doen.

door alle zorgen die ik heb over mijn klas kan ik me heel erg slecht concentreren, op school maar ook thuis. Als ik uit school kom heb ik te veel om over na te denken en dan voer ik niks meer uit. Ik doe echt mijn best om nog huiswerk te maken of artikelen te schrijven maar veel komt er niet uit mijn vingers. Ik ga nu echt proberen om weer wat meer online te zetten en wat productiever te worden, want zo ga ik met alles heel erg achter lopen. Dus ik hoop dat er snel weer wat artikelen online komen en dat ik snel weer wat meer inspiratie heb, want die laat me ook een beetje in de steek de laatste tijd.

ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen en snappen dat ik daarom wat minder artikelen online heb gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen