zaterdag 26 oktober 2013

foto muur opruimen.



ik had er ineens zin in, alle kaarten van de muur en alles opnieuw ophangen. Dus dat deed ik, in dit artikel laat ik jullie zien hoe.



zo zag mijn muur eruit toen ik alles er af had gehaald, wel heel erg kaal vind ik.

overal in de muur zaten punaise gaatjes.

ik sorteerde alles wat ik op mijn muur had gehangen, 1 stapeltje voor de kaarten, 1 voor de foto's en 1 stapeltje voor de overige dingen.

alles wat eerst op mijn muur hing gesorteerd.

toen legde ik alles uit.

daarna maakt ik een soort "setjes". Kaarten/ foto's die ik bij elkaar vond passen.

ik hing alles weer op en dit is het eindresultaat! Ik ben er heel blij mee, vind het leuk da alles wat meer gemixt is.


ik heb wat nieuwe foto's uitgeprint en die bij elkaar gehangen.

before.


after.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen