maandag 14 oktober 2013

een kijkje in mijn leven-


het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, deze week was best rustig. Ik heb een paar keer afgesproken met vriendinnen, had een feestje en had wat huiswerk te doen. Lees verder voor de foto's!




de week begon met een dagje stad. Daar kocht ik een rokje, omdat ik er zin in had en er geen had.


en ik kocht dit schattige mutsje voor een vriendin.


een rommelige planning werkt niet.


gezellige lampjes aan doen in mijn kamer.


ik krijg met dit weer altijd zin om met een lekkere warme sjaal om in mijn bedje te kruipen.


als het regent heb ik altijd lekkage op mijn kamer precies boven het kapstokje waar ik wat tassen aan heb hangen, evacueren dan maar.


regen, regen en nog meer regen.

leukerd <3


door het slechte weer was er een boom in de buurt van mijn huis omgevallen, de brandweer kwam om hem weg te halen.

wat heb jij deze week gedaan?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten