maandag 21 oktober 2013

een dag uit mijn leven in foto's- vakantie editie.


het leek me leuk om een keer een dag uit mijn leven aan jullie te laten zien, ik heb nu vakantie en in de vakantie doe ik veel leuke dingen. Tijd om jullie een keer mee te nemen.

vandaag ging ik naar Jasmijn, ik ken Jasmijn via internet en vond het tijd om haar eens te gaan meeten. Ik moest twee uur met de trein en stond om 08:15 op.

de treinreis begon al goed, ik stond op het verkeerde perron en miste bijna mijn trein. Gelukkig haalde ik hem nog net.
maar in Arnhem miste ik wel mijn aansluiting en moest ik een half uur wachten...



station foto's.

boek lezen om de tijd te doden.

toen ik bij Jasmijn kwam hebben we wat gekletst en daarna gingen we naar buiten.


sight seeying Dinxperlo, dit is de kerk.
ja, het is echt herfst.

we gingen even naar de Duitse grens en daar vertelde Jasmijn dat Beatrix ooit haar ene voet in Nederland had gezet en haar andere in Duitsland zodat ze niet op staatsbezoek was.
we haalden een ijsje en ik nam smurfenijs. Gewoon omdat het lekker is.

daarna gingen we naar de speeltuin, omdat het kan.

selfie!

na een hele gezellige dag bij Jasmijn ging ik weer naar huis, het saldo van mijn ov chipkaart was op waardoor ik een kaartje moest kopen en mijn trein miste. 

warme chocolademelk is de hemel ♥

Jasmijn had zelf koekjes gebakken en had me er wat mee gegeven naar huis, lekker! :)

dit was een dag uit mijn leven, vonden jullie dit leuk om te lezen? moet ik dit vaker doen?





1 opmerking: