donderdag 5 september 2013

wishlist: Herfst kleding.

de herfst is weer aangebroken en dat betekend: op zoek naar hefstkleding. Het leukste aan de herfstkleding vind ik de kleuren. Ik hou van de warme kleuren die in de herfstkleren worden gebruikt! Kijk snel verder voor de kleren.


H&M
ik zal het maar vast even aankondigen, de meeste kleding in dit artikel is van de H&M. Ik vind de H&M gewoon een heel erg leuke winkel en kan daar altijd slagen.

dit blousje heeft echte herfstkleuren. Bordeaux rood, blauw en geel. Samen vind ik ze heel erg mooi.

sweatshirts zijn echt een must have voor de herfst, ze zitten heerlijk en zijn niet al te warm. Je ziet het misschien niet zo goed op de foto maar op dit sweatshirt staan doodshoofdjes. Het sweatshirt is lekker wijd en stoer. 


pullandbear.com


















fresh-tops.com






If you're a bird I'm a bird Crewneck

ik hou wel van shirts met vogels erop, misschien omdat ik zelf naar een vogel ben vernoemd?


forever21.com





deze is zo schattig! Ik vond het hoofdje heel erg schattig en zou deze zo willen kopen.


wat is jouw wishlist voor de herfst?













1 opmerking: