vrijdag 6 september 2013

webshop: Marington.

dit artikel is in samenwerking met Marington geschreven.

Laatst werd ik benaderd door de webshop Marington. Ik had nog nooit van deze webshop gehoord en besloot een kijkje te nemen. Ik zag erg veel leuke spullen. Ik mailde wat over en weer met de webshop en daar kwam uit dat ik jullie een kortingscode mag aanbieden. Lees verder voor de code!






Marington is een heel erg leuke webshop met sieraden, tassen, sjaals. Maar ze verkopen ook veel lifestyle producten zoals muurstickers en andere woonaccessoires. Favoriet zijn vooral de zitzakken en de muurstickers. Ze zijn lekker vrolijk en kunnen je kamer een heel erg andere sfeer geven. Ze hebben bomen, bloemen, dieren en nog heel veel andere dingen. De zitzakken zijn er in erg veel leuke kleuren en modellen.





de artikelen zijn niet bepaald goedkoop dus kunnen jullie profiteren van een kortingscode. De kortingscode is tH6Cb2S7Gt en is geldig tot en met 15 september. Wees er dus snel bij!  Met deze code krijg je 10% korting op het hele assortiment. Hij is onbeperkt geldig dus je kan er ook meerdere bestellingen mee plaatsen. Ik zou zeker eens een kijkje nemen, misschien als je op zoek bent naar een nieuwe tas? Of iets om je huis mee op te vrolijken. Ze hebben veel keus dus er is altijd wel wat wat je leuk vind.



2 opmerkingen: