zaterdag 28 september 2013

waarom ik zou willen dat het weer zomer word.

de bomen zijn dan misschien nog niet rood maar toch merk je dat het echt herfst is. Ik zei laatst dat ik het wel fijn vond dat het weer herfst was, dat vind ik nog steeds maar soms zou ik willen dat het weer zomer was. In dit artikel vertel ik jullie waarom.


omdat het dan weer warm is. 
één van de fijnste dingen aan de zomer vind ik de warmte. Lekker in een kort shortje naar buiten, zwemmen. Ik vind het veel leuker buiten als het warm is. Ik word altijd een beetje depressief van die kou. Gelukkig moeten de écht koude dagen nog komen maar ik verheug me er niet op.

omdat de zon dan meer schijnt.
ik hou van de zon! De zon zorgt er voor dat de wereld straalt en alles er mooi uitziet. Met die grauwe dagen ziet alles er zo saai uit maar de zon maakt alles mooi. Ik vind het heerlijk om in de zon naar school te fietsen en hoop dat hij zich snel weer laat zien.
omdat ik dan weer buiten kan zwemmen.
ik vind het zo fijn om te zwemmen in een zee of meer. Een zwembad is ook leuk maar in een zee of meer is toch net iets avontuurlijker. Ook is het in een zwembad altijd druk en kan je buiten in alle rust zwemmen. Vooral avondzwemmen vind ik leuk. In de ondergaande zon het water in dat nog warm is van die dag. 

omdat ik dan meer inspiratie heb.
ik merk dat nu de dagen grauwer worden ik minder inspiratie heb. Ik kan gewoon niks bedenken en zit maar te piekeren over een nieuwe blogpost of filmpje. Maar ik wil wel gewoon elke dag wat online laten komen. En dat is best moeilijk als je geen inspiratie hebt. Maar ik ga mijn best doen!
omdat ik het dan niet de hele dag koud heb.
ik heb het koud. Als ik 's ochtends uit bed stap loop ik meteen te rillen, op school heb ik het koud, als ik op de fiets zit heb ik het koud. Ik vind die kou helemaal niks en zou willen dat ik het weer eens een keer warm heb.

omdat het dan 's avonds langer licht is.
het is zo handig als het 's avonds langer licht is. Ik kan tot laat foto's maken, filmpjes opnemen en buiten zijn. Als de wintertijd weer in gaat moet ik zelfs in het donker naar school. Dat is niet echt een lekker begin van de dag.
waarom zou jij willen dat het weer zomer word?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten