woensdag 4 september 2013

waarom de herfst leuk word.




het is weer september en dat betekend dat het herfstweer er weer aan komt. De zomer is voorbij en het word weer warmer. En hoewel ik dat warme weer heerlijk vind heb ik ook weer zin in de herfst, in dit artikel vertel ik jullie er meer over.



- er vallen weer mooie herfstfoto's te maken. Natuurlijk kan je in de zomer mooie foto's maken, maar ik vind de kleuren in de herfst altijd heel mooi, de rode bladeren die overal liggen vind ik een prachtige kleur geven en die fotografeer ik dan ook graag.

- dat je weer lekker onder een dekentje met een kop thee kan zitten. Ik vind het super fijn dat je in de zomer lekker buiten kan zitten maar ik vind het ook heel erg fijn om 's avonds laat met een dekentje op de bank te zitten, kop thee erbij, laptop erbij. Heel erg fijn!



- Ik ben jarig in de herfst! Hier hoef ik niet zo veel over uit te leggen denk ik, jarig zijn is gewoon leuk!

- de kleren die weer in de winkel komen! Ik vind zomer kleding nooit zo leuk, kleurige tanktops vind ik super leuk maar de kleuren van de kleding in de herfst vind ik veel mooier, bordeaux rood, donkere kleuren groen. Ik vind die kleuren veel mooier dan de kleuren die de kleding in de zomer hebben.


- je kan weer een sjaal om, ik vind sjaals heerlijk zitten en je ziet mij dan ook het grootste deel van de herfst en de winter met een sjaal om lopen. Ik vind het gewoon zo lekker warm!

- je slaapt veel lekkerder! Als het kouder is kan je lekker onder je dekbed kruipen, maar als het 38 graden in mijn kamer slaap ik nooit zo goed.


waarom heb jij zin in de herfst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten