vrijdag 20 september 2013

tag: about me.





ik heb vandaag weer een tag voor jullie, dit keer de about me tag. Leren jullie me weer een stukje beter kennen.



Heb je en 2e (bij)naam?
ik heb 3 namen! Mijn volledige naam is Vink Ocin Antje Beijer. Antje komt van mijn overgrootmoeder waar ik een eeuw mee scheel, en Ocin is de naam van mijn vader met de letters verwisseld. Mijn bijnaam verschilt per persoon. De meeste hebben geen bijnaam voor mij.

Wat is je favoriete vak op school?
Muziek en kunst. Ik hou van vakken waarbij je lekker creatief kan zijn en even niet hoeft na te denken. Ik hou heel erg veel van muziek en vind die twee uur per week eigenlijk veel te weinig Kunst vind ik ook heel leuk omdat je lekker creatief kan zijn, alleen zou ik wel een andere docent willen.



Wat is je favoriete drinken?
in de zomer is dat Coca Cola cherry, omdat ik de smaak heel erg bijzonder vind, in de winter en herfst is het warme chocolademelk. Dat zou ik ook best met 30 graden willen drinken maar dat vind iedereen een beetje raar.

Wat is je favoriete nummer op dit moment?
ik luister de laatste tijd heel veel naar Kate Nash, ik vind haar heel goed. Mijn favoriete nummer is Mouthwash omdat ik erg vrolijk word van het liedje.




Welke naam zal je je kind later geven?
ik zou et niet weten! Ik denk daar nu nog niet zo heel erg over na maar ik weet in ieder geval dat ik mijn kind geen naam ga geven die al veel andere kinderen hebben, zoiets als mijn naam dus.

Doe je aan sport?
ja, ik dans 1 uur per week en rij paard. Ik vind het super leuk!

Wat is je favoriete boek?
Ik lees de laatste tijd niet zo veel meer maar ik denk dat dat Wonder is van R.J. Palacio. Ik vind dat boek zo mooi geschreven! Maar boeken van Carry Slee vind ik ook heel erg goed, zoals Spijt en Pijnstillers.

Wat is je favoriete kleur?
ik hou heel erg van de kleuren mintgroen, bordeaux rood en kaki groen.


Wat is je favoriete dier?
de giraf! Op mijn geboortekaartje stond een giraf en het liedje van dikkertje dap en nu staat hij op de hoek van mijn straat. Ik vind die dieren zo mooi en groot en ze zijn ook ontzettend lief.

Heb je je middelbare school al afgerond?
nee, ik moet nog zo'n 3 jaar. Ik wil erg graag VWO gaan doen zodat ik na mijn school meer verschillende dingen kan doen, het enige nadeel is dat ik dan 6 jaar op school zit.

Ben je ooit in het buitenland geweest?
ja! Ik ben naar Engeland, Duitsland, Denemarken, België en Frankrijk geweest.

Spreek je een andere taal?
Ik spreek redelijk Engels en Duits.

Heb je broers of zussen?
Ik heb een broertje van 13.


Wat is je favoriete winkel?
Ik denk dat dat de H&M is. Ik vind daar altijd wel wat leuks en vind hem ook lekker goedkoop.

Wat is je favoriete restaurant?
restaurants met veel vegetarische gerechten vind ik altijd heel leuk. Op 1 staan nu Perron Oost en Guusjes, twee restaurants bij mij in de buurt.

Favoriete film?
Amelie Poulain en Intouchables. Ik hou heel erg veel van Franse films omdat ik het verhaal altijd heel mooi vind en de muziek bij de film ook.






                                               





Favoriete tv programma?
Wie is de mol! Ik hou van dat programma, het is altijd zo geheimzinnig en niets is zoals het lijkt. Ik vind het zo leuk dat je nooit weet wat er kan gebeuren en wat waar is en wat niet. Maar expeditie Robinson en Masterchef Australia vind ik ook ontzettend leuk om naar te kijken.

dit was de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden, je mag hem natuurlijk ook overnemen voor op je eigen blog.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten