zondag 15 september 2013

review: andrélon perfecte krul.

weer een review! Ik vind het de laatste tijd steeds leuker om producten te reviewen, hopelijk vinden jullie het ook leuk om te lezen. Ik heb deze keer weer iets wat ik heb gekocht toen de supermarkt bijna weg ging. Ik heb deze keer een product waar ik erg enthousiast over ben, lees snel verder!





Ik heb van mezelf geen krullen, hooguit een beetje slag en ik vond het leuk om dit eens uit te proberen. Ik was benieuwd of ik er wat meer volume door zou krijgen. Ik probeer nooit van dit soort dingen uit maar met 30% korting kan ik het natuurlijk niet laten liggen en ik was erg benieuwd of het zou werken. 


dit product is om je haar wat extra verzorging te geven. Het is een fijne creme die je in je haar kan smeren, hij is te gebruiken met droog en vochtig haar. Het is een fijn pompje en de creme ruikt heerlijk. Hij ruikt fris, naar sinaasappel ofzo. 

wat ben ik blij dat ik deze heb meegenomen uit de supermarkt! Hij werkt geweldig. Kort na het aanbrengen voel ik dat mijn haar een stuk fijner aanvoelt. Het zit beter en ziet er veel beter verzorgd uit. Mijn haar ruikt een stuk beter en het voelt alsof ik nieuw haar heb gekregen. Het is soepel, heeft iets meer volume en het blijft lang werken. Mijn haar voelt 3 dagen of langer goed aan. 

ik ben erg enthousiast over het product, ik raad iedereen zeker aan het ook eens te proberen. Ook al heb je helemaal geen volume, het werkt ook super goed als je je haar alleen wil verzorgen.

wat vind jij van de andrélon perfecte krul?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten