dinsdag 10 september 2013

muziek om je huiswerk bij te maken.


school is voor mij alweer een paar weken bezig. Dat betekent weer drukke dagen, vroeg opstaan en veel huiswerk. Sommige mensen maken hun huiswerk het liefst in een rustige kamer, zonder afleiding. Anderen doen het juist het liefst in een drukke kamer. De één luistert muziek, de ander niet. Zelf luister ik heel graag muziek tijdens het huiswerk. We mogen ook muziek luisteren tijdens de les, heel erg fijn vind ik dat. Ik kan me beter concentreren en het werk gaat veel sneller. In dit artikel laat ik jullie wat nummers zien die ik fijn vind tijdens het huiswerk maken. Het verschilt van rustige nummers naar drukke nummers, lees snel verder!




laten we beginnen met wat rustige nummers. De één kan zich beter concentreren als er rustige muziek op staat, de ander met muziek waar je energie van krijgt. Als je liever met muziek met meer energie je huiswerk maakt, scroll dan naar beneden!





dit nummer vind ik erg mooi en ik maak er graag mijn huiswerk bij. Degene die dit zingt heeft zo'n mooie stem!




heel veel liefde voor dit nummer <3




zoals jullie misschien wel weten ben ik enorm fan van jason mraz, zijn nummers zitten super goed in elkaar en zijn stem vind ik heel mooi. Dit nummer is heel erg mooi en perfect voor bij je huiswerk.




van deze muziek moet je houden. Sommigen vinden het prachtig, sommigen haten het.
van dit nummer moet ik huilen, hij is prachtig!



Nu nog wat nummers zonder zang, voor mensen die écht rust willen.




dit gaat wel meer de klassieke kant op, maar soms is dat ook wel fijn.










en dan gaan we nu over naar de nummers waar je energie van krijgt. Van die nummers waarvan je tegen jezelf zegt. "kom op! Je kan dit!" 










ik vind het gedrag van Miley Cyrus niet echt leuk, maar dit nummer is wel heel goed!




dit nummer vind ik geweldig, hij is al best oud maar ik luister hem erg graag. Ook als ik geen huiswerk maak.











en lady gaga, niet te vergeten. Dit nummer is heel energievol. 

welke muziek luister jij graag tijdens het huiswerk maken?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen