dinsdag 17 september 2013

music of the moment #8


Ik heb deze maand erg veel muziek geluisterd. Misschien wel omdat school weer begonnen is en ik veel beter werk als ik muziek luister. Ook heb ik nieuwe artiesten ontdekt en weer wat nummers gedownload. Lees snel verder!





ik ga dit nummer waarschijnlijk met mijn moeder en broertje samen spelen. Hij is best wel oud maar hij is erg mooi! 

ik ben deze maand ook naar wat andere genres gaan luisteren zoals jazz. Ik vind dat erg fijne muziek om naar te luisteren.



dit vind ik een erg lekker nummer en ik blijf er maar naar luisteren.



niet iedereen vind dit soort muziek leuk maar ik vind het geweldig!




erg lekker nummer! Echt een nummer waar ik veel energie van krijg.




dit nummer kwam ik tegen op lifesplash en sindsdien luister ik hem erg graag, ik vind het een erg mooie stem!




Ik hou heel erg veel van dit nummer en hij heeft deze maand veel op repeat gestaan.




wow, van dit nummer krijg ik veel energie. Ik heb zin om rond te dansen met dit nummer op. Heel erg leuk.




ik vind de "nieuwe" Miley helemaal niks, maar dit nummer vind ik wel heel erg leuk!




een 's zomers nummer kan je ook in september luisteren! I"ll be your man doet me denken aan vakantie, zon, zee en strand. En zorgt ervoor dat ik nog vaak aan mijn leuke vakantieherinneringen kan denken.

ik leerde deze maand een nieuwe artiest kennen waar ik erg veel muziek van heb geluisterd: Ingrid Michaelson.











ik eindig deze music of the moment met een album. Deze artiest ken ik via Teskuh.nl en vind ik erg leuk. Ik zou niet kunnen kiezen welk liedje ik het leukst vind dus zet ik het hele album neer.



welke muziek luister jij op dit moment veel? 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen