dinsdag 24 september 2013

mijn style #26

na lange tijd weer eens een mijn style! Ik heb besloten de mijn style niet meer wekelijks te doen maar gewoon soms, als ik er zin in heb. Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.

mijn style #26

ja, hoor het word weer herfst. De zon laat zich minder zien, het word kouder, eerder donker en langzaam worden de bomen rood. Bij de herfst hoort ook een herfstoufit, die hierboven. Wat vind ik dit een leuke outfit zeg! Ik hou van de kleur van de broek en het shirt vind ik ook helemaal geweldig. Lekker los vest er boven en gaan. Ik wil zelf ook heel graag zo'n vest voor de herfst/winter dus moet maar snel eens op zoek gaan.

wat vinden jullie van deze outfit?












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen