maandag 23 september 2013

meneer giraf.



Jullie wisten het waarschijnlijk al, er staat een giraf op de hoek van mijn straat. Giraffen zijn al zo lang ik me kan herinneren mijn lievelingsdieren. Er stond een giraf op mijn geboortekaartje, en toen ik in groep 4 moest tekenen wat mijn favoriete dier was tekende ik een giraf. En nou staat er ineens één op de hoek van mijn straat. Ik ben zo'n 7 keer bij hem geweest maar elke keer was het zo druk dat ik geen foto's kon maken. Toen ik laatst weer kwam was er bijna niemand en kon ik wat mooie plaatjes schieten. Lees verder voor de foto's!





de giraf hoorde bij een circus dat tijdelijk op de hoek van mijn straat stond, het circus had ook nog tijgers, kamelen, lama's en pony's.



hap.




als je wou weten hoe een giraffentong eruit ziet, zo dus.


en nog even een selfie met de giraf, hij bewoog wel heel erg veel dus selfies waren moeilijk. Let niet op mijn pretface.

ik vond het superleuk om tijdelijk een giraf op de hoek van mijn straat te hebben. Waarschijnlijk komt het circus waar de giraf woonde niet meer terug, dat is wel jammer. Een giraf is ook een heel leuk object om te fotograferen, ik zou het zo weer doen!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen