dinsdag 3 september 2013

leukste covers.


covers, ik luister er niet vaak naar maar soms vind ik ze echt leuker dan het liedje zelf. In dit artikel laat ik de covers zien die ik het leukst vind. Lees snel verder!





dit is één van de liedjes die ik leuker vind dan het oorspronkelijke liedje. Ik heb de muziek van David Choi altijd al leuk gevonden. Zijn stem is heel fijn om naar te luisteren en zijn liedjes zitten goed in elkaar. Deze cover van Get lucky vind ik heel erg leuk. Door de andere begeleiding word het al meteen heel anders. I like!




ik zocht op Cup song en kwam bij Cimorelli. Cimorelli zingt bekende nummers in meerdere stemmen en volledig acapella. Ik vond het zo leuk klinken en vooral ook omdat ik de cup song zelf kan en hem vaak heb gehoord met zang erbij (ik kan zelf niet zingen dus probeer dat ook niet). Ik ben meteen op ze geabonneerd op youtube en sindsdien heb ik erg vaak naar dit nummer geluisterd.




dit is echt een heel erg lekker nummer. De versie van Adele vond ik nooit zo bijzonder, wel mooi maar niet meer. Dit nummer is zo ontzettend swingend, ik vind hem veel leuker dan de versie van Adele. Die man heeft ook echt een heel erg goede stem!




dit nummer is heel erg goed! Mike Tompkins kan allemaal geluiden maken met zijn mond waardoor hij zichzelf kan begeleiden. Hij covert allemaal popnummers en alles is volledig acapella. Ik vond het zo vet klinken en als je niet weet dat hij het allemaal met zijn mond doet zou je denken dat het gewoon met instrumenten begeleid word.





ik vond paradise altijd al een mooi nummer maar toen ik dit nummer van (weer) mike tompkins tegen kwam vond ik hem nog mooier. Ik vind het zo knap dat hij dit allemaal met eigen gemaakte geluiden doet, hij kan ook nog eens goed zingen en samen klinkt het super leuk. Aan het einde van het filmpje zie je hoe hij dit heeft gemaakt. 

wat vind jij de leukste covers?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten