zaterdag 14 september 2013

kledingstukken met een verhaal.


sommige kledingstukken kan je gewoon niet weg gooien, omdat er een persoonlijk verhaal achter zit of om andere redenen. In dit artikel vertel ik jullie over de kledingstukken waar ik geen afstand van kan doen.







dit shirt is van een capoeira vereniging. Ik was jarig en wou iets speciaals doen op mijn kinderfeestje, iets wat nog niet veel mensen hadden gedaan. Ik besloot capoeira te gaan doen, wat was dat leuk zeg! Het was dans en vechten te gelijk en ik heb veel leuke dingen geleerd. Na afloop kreeg ik dit shirt. Hij is inmiddels veel te klein maar ik wil hem niet weggooien.




ik ben erg vaak naar het uitfeest in Utrecht geweest. Ik vind het er heel erg leuk maar helaas mis ik het te vaak. Ik vind het super leuk om door de stad te lopen, naar optredens te kijken. Mensen die zingen, dansen, modeshows. Ik vind dat altijd een hele leuk dag. Dit shirt heb ik een hele tijd terug op het uitfeest gekregen. Ik was met mijn vriendinnetje mee en we gingen naar Yo Opera, die altijd wat doet op het uitfeest. Dit keer moest je proberen een glas kapot te zingen. Als "prijs" kregen we dit t shirt. Het heeft niet een heel persoonlijk verhaal maar het doet me altijd denken aan die leuke dag op het uitfeest. Ik vind de tekst er op leuk. Deze is nu ook te klein maar ik doe hem niet weg!




en als laatste dit shirt. Deze heb ik gekregen toen ik naar groep 7 ging. Eerst hielden we een toneelstuk en daarna hadden de kinderen uit groep 5 dit shirt voor ons. De tekst voor op heeft mijn vriendinnetje van toen geschreven. Op de achterkant stonden alle namen. Dit shirt doet me denken aan de tijd in groep 6, en hoewel hij niet altijd even leuk was heb ik ook erg veel goede herinneringen die ik niet wil vergeten.

heb jij ook kledingstukken die je niet kan weggooien?


1 opmerking: