maandag 30 september 2013

Kijkje in mijn leven- warme chocola, geld en huiswerk.

het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Deze week was best wel rustig, ik heb niet zo veel bijzonders gedaan. Lees snel verder voor de foto's!




bij het kacheltje zitten.

yumm^^


oeps, de kaft van mijn wiskunde boek is gescheurd. En iemand op school verveelde zich en heeft er op getekend. Ik ben benieuwd hoe hij er aan het einde van het jaar uit ziet...


kaartjes voor de youtube gathering gekocht! 

mijn agenda is zo'n rommel en het is heel onoverzichtelijk waardoor ik alles vergeet, iemand tips?

frans leren in bed, ik was zo moe!


mooie lucht!


the voice kijken en meedoen met de thuiscoach app.


heerlijk weer!
eerste warme chocolademelk!


een hartje in de paprika.


zelfgemaakt :)


monopoly blijft leuk. Ookal verlies ik altijd.

 leuke tekst op de chocola.


<3


even een rondje lopen met mijn moeder want het was heerlijk weer!

vandaag moet ik gewoon weer naar school. Vanmiddag ga ik leren en ga ik weer naar mijn vrijwilligerswerk.
hoe was jouw week?











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen