maandag 16 september 2013

kijkje in mijn leven-

het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, deze week was niet zo leuk. Het ging niet zo goed met me maar gelukkig voel ik me nu weer beter. Ik heb deze week niet veel bijzonders gedaan. Ik heb een giraf bezocht die tijdelijk op de hoek van mijn straat stond en heb gezellige dingen gedaan met vriendinnen. Lees verder voor de foto´s!




zaterdagavond kwam ik terug van de supermarkt en zag een prachtig lucht, het leek net alsof de lucht in brand stond. Samen met mijn ouders ging ik snel naar het park om hem te fotograferen.


frozen yoghurt gehaald! Ik was erg benieuwd of het lekker zou zijn, en dat was het ook hoor. Ik ga dit zeker vaker eten!


gezellig samen met Speijkje genieten van de zon op het balkon.


lekker met een boekje in de zon, heerlijk!

Helaas begon het daarna te regenen en ben ik naar binnen gevlucht, maar het was even heel fijn om buiten te zitten.



zondag kwam mijn nieuwe bed aan, en begonnen we met het in elkaar zetten.


hij staat! Het was veel moeilijker dan we dachten. Na zo´n 7 uur hard werken is het gelukt en kon ik lekker mijn bedje in. Hij komt van de Karwei.


vrolijke sokken van de primark.


dinsdag ging ik naar Gida, het was heel gezellig en we hebben heel fijn gepraat. Helaas moest ik door de stromende regen naar huis fietsen.


dan maar een chill outfitje aan.


Mijn opa was zaterdag eigenlijk jarig en dus gingen we naar IJmuiden om zijn as uit te strooien. ik was er klaar voor!

regen...


in de trein.
het strand! Wat hou ik toch van het strand en de zee.

het waaide heel erg hard dus waren er veel vliegers.

mijn nichtje begon met hartjes te tekenen en ik deed vrolijk mee. Creativiteit op het strand.


met mijn nichtjes, neefjes en oma bij een groot hart wat ze op het strand hadden getekend.

ze hadden er alle namen van de mensen die mee waren bij geschreven, te cute.


met zijn allen bij het hart.


daarna gingen we in een restaurant in de buurt eten. Het was een hele gezellig avond en we hebben ontzettend veel gekke foto's gemaakt terwijl er op de achtergrond een stel romantisch zat te dineren. Ze zijn dan misschien niet mijn échte familie maar zo voelt het wel. 



zondag kwam Cato en besloten we naar het circus in het griftpark te gaan om de dieren te bekijken. Ik vind het heel zielig voor de dieren, je ziet ook gewoon aan ze dat ze het niet leuk vinden. Maar toch wil ik er gebruik van maken dat ze er zijn want je maakt het niet vaak mee dat je allemaal verschillende wilde dieren op de hoek van je straat hebt. Deze kameel was heel fotogeniek.


tijgers, heel vet om te zien.


en de liefste giraf van de hele wereld. Ik heb hem zelfs geaaid!

mijn vriend.


daarna gingen we nog even naar de stad. Toen we terug liepen naar de fietsen kwam er ineens een man op ons af die vroeg of we in de WE op de foto wilde. Dat wilde we wel!

hoe was jouw week?




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten