maandag 2 september 2013

Kijkje in mijn leven.

het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven, normaal doe ik dit niet wekelijks maar ik had deze week een drukke week, dit is ook een goed makertje omdat ik vorige week zo weinig foto's had.





maandag was het lekker weer dus besloten mijn moeder, broertje en ik een step te huren en rond te gaan steppen door Amelisweerd. 


het was heerlijk weer, we stepte langs watertjes, weilanden en over smalle paadjes. De steppen stepten heerlijk.


aan deze speeltuin heb ik heel veel goede herinneringen. Hier gingen we altijd met schoolreisje in de kleuterklas naar toe. Een hele dag spelen en 's middags mee met de boswachter.



toen we aan het steppen waren haalde het FC utrecht team ons ineens in. Vind ik leuk!



even wat drinken in Rijnauwen.


dinsdag sprak ik af met Cato, ik had haar al heel lang niet meer gesproken. We liepen een rondje door Lunetten en gingen naar de kinderboerderij, daar kwamen we deze geit tegen. Hij was de hele tijd aan het lachen! Zo grappig.


woensdag dronk ik starbucks met gida, daar heb ik helaas geen foto's van. Daarna ging ik met de trein naar Imre. Het was een heel gedoe. Eerst waren alle fietsenstallingen weg of bezet. Daarna was het saldo van mijn ov chip op. Ik had ook nog mijn trein gemist en zat op het verkeerde perron. En toen was het ook nog eens mega druk in de trein.



de volgende dag gingen we naar Culemborg!


Culemborg is een erg mooi, oud stadje. We hebben een beetje rond gelopen en in winkeltjes gekeken. Tussen door hebben we even uit gerust in de kasteeltuin.


lekker weer!


met imre.


vrijdagavond ging ik naar Katinke. Ze was een week naar Texel geweest en ik wou al haar vakantieverhalen horen. Ik ging lopen, iets wat ik niet vaak doe.


daarna keek ik intouchables met mijn ouders. Ik had ze er al heel veel over verteld maar ze hadden de film nog nooit gezien, tijd dat ze hem ook eens zagen.


kadootje van Katinke, handcreme uit Texel.


planning maken, moeilijk. Vooral omdat ik er rekening mee moet houden dat ik niet veel artikelen met foto's kan plannen. Ik heb nu wel een leenlens maar die heb ik maar tot maandag.



moet ik het kijkje in mijn leven elke week doen?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen