vrijdag 27 september 2013

ik word blij van...

dit heb ik van de blog van lisanne die om de zoveel tijd dankbaarheidslijstjes plaatst. Ik vond het een heel leuk idee dus besloot het zelf ook te doen!





  • mijn vriendinnen die altijd voor mij klaar staan. Het gaat niet zo goed met mij de laatste tijd maar mijn vriendinnen staan altijd voor me klaar en zijn altijd bereid om me te helpen!

  • de leuke dingen die ik in het vooruitzicht heb. Ik ga volgende week afspreken met vriendinnen, in de herfstvakantie heb ik een meeting, ga ik naar een eiland en ga ik misschien iemand opzoeken in Gelderland. En er zijn ook nog heel veel mensen jarig.
  • het eerste cijfer van het jaar. Hij is voor Frans en het is een 7,2. Niet gek toch? :)

  • de hoeveelheid huiswerk. Ik hoorde van veel mensen dat de derde een moeilijk jaar is en dus was ik bang dat ik zou omkomen in het huiswerk, maar gelukkig valt dat nu nog heel erg mee en kan ik het goed bijbenen.
  • de dingen die ik doe. Misschien een beetje vaag maar ik ben er de laatste tijd heel erg mee bezig wat ik nou leuk vind om te doen, waar ik blij van word en waar mijn hart ligt. En nu ik daar achter ben word ik daar heel blij van.

  • dat ik weer heel veel nieuwe nummers heb ontdekt die ik heel leuk vind. Zoals deze:


  • het idee dat ik over 2 maanden 15 ben! Wat gaat de tijd toch snel...

  • het idee dat het allemaal wel weer goed komt. Sommige dingen zijn niet leuk, maar mensen hebben mij laten beseffen dat alles goed komt en dat overal wat aan gedaan kan worden
waar word jij blij van?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen