zaterdag 21 september 2013

herfst outfits.

we kunnen er niet meer omheen, de herfst is nu toch wel echt bijna aangebroken. Shorts en tanktops mogen de kast weer in en de warme truien en lange broeken kunnen weer aan! Hoewel ik de zomer heerlijk vind vind ik het ook wel weer lekker dat het herfst is, ik vind het super fijn om in mijn kamertje te zitten met een muziekje op terwijl het buiten regent en stormt. Ik heb wat herfst outfits op gezocht die ik heel erg leuk vind, lees snel verder!



laten we beginnen met een heel erg basic outfit die ik toch wel heel leuk vind. Een oversized trui is heerlijk warm voor de herfst en de winter en zit ook nog eens heel lekker! Ik vin dook de schoenen heel erg leuk. Deze outfit is perfect voor een chill dagje thuis terwijl de regen op het raam tikt.  


Deze outift is lekker kleurrijk en dat vind ik leuk! Leker vrolijk en het kan ook nog prima met dit weer. Ik vind het jurkje heel erg leuk in combinatie met de jas. Sjaaltje erbij en natuurlijk een legging/panty want voor blote benen is het nu echt te koud. 

een outfit met mijn favoriete kleuren! Ik vind het groen en rood heel erg mooi bij elkaar en ga daar deze herfst zeker vaak in rond lopen. Ik vind die jas ook heel erg leuk met legerprint. Ik heb laatst zo'n kleur broek aan geschaft en ben er helemaal blij mee.  De schoenen passen er ook perfect bij.

weer een basic outfit! Ik denk dat ik deze herfst wat meer "back to basics" ga. Ik vind zoiets namelijk ook heel leuk om te dragen. Op mijn wishlist voor de herfst staan ook zeker wat basic items. Mooie kleur broek en leuk in combinatie met het shirtje. De schoenen vind ik geweldig. Ik hou van boots!

Ik draag erg graag rode broeken en dan het liefst met een sweatshirt/trui met een lekkere warme sjaal erop. Ik zie mezelf al helemaal in deze outfit rondlopen. Alles valt wat wijder en dat vind ik lekker zitten en leuk staan. Ook vind ik het kettinkje en de schoenen leuk. Ja, deze outfit is echt iets voor mij.

welke outfit vind jij het leukst?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten