zondag 8 september 2013

Etos vs. Wella haarspray



haarspray, ik gebruik het wel eens om haar beter te laten zitten. Het werkt goed, in ieder geval als je de goede hebt. In dit artikel vergelijk ik er twee met elkaar. En ik vertel jullie welke ik het best vind werken.



De Wella haarlak heb ik meegenomen uit de supermarkt. De supermarkt moest weg en toen hadden ze allemaal verzorgingsproducten met dertig procent korting. Ik vond deze haarlak en besloot hem te kopen. Voor als mijn andere haarlak op was. Ik vond het ook leuk om een nieuwe haarlak uit te proberen.


Ik vind dit een erg fijne haarlak. Ik vind ik het erg fijn dat het een grote bus heeft, zo kan ik er lang mee doen en hoef ik niet snel een nieuwe te kopen. Ik vind hem erg goed werken. Hij spuit fijn en mijn haar blijft goed op zijn plek zitten. Ook droogt hij erg snel, pluspuntje omdat ik 's ochtends niet alle tijd van de wereld heb. Ook vind ik hem lekker ruiken, hij ruikt niet zo chemisch, zoals mijn vorige haarlak. Hij ruikt wat zoeter en dat is natuurlijk ook wel fijn. Ook word je haar er niet heel vet van, je kan de haarlak er gewoon uit kammen. Heel fijn want zo kan je hem meerdere dagen gebruiken zonder dat je elke dag je haar moet wassen.


de haarlak van Etos was mijn eerste haarlak. Ik had eerder een haarlak van Etos in de kast gevonden en toen die op was kocht ik een nieuwe. 
 

                     

Hij werkt goed, zorgt dat mijn haar blijft plakken op de juiste plaats. De bus is wel wat kleiner dan die van Wella, maar ik vind dat er ruim genoeg in zit. Hij droogt wel wat minder snel, dat is soms nog wat vervelend als ik nog wat dingen wil veranderen maar het nog niet droog is, resultaat: plakkende handen. Hij ruikt ook wat minder lekker dan die van Wella, heel erg chemisch. Wat ik ook erg vervelend vind aan deze haarlak is dat mijn haar al na één dag dragen mega vet is. Ik kan hem dus maar één of soms twee dagen dragen en dan is mijn haar te vet om er nog iets mee te doen. 

ik vind de Wella haarlak veel fijner dan die van de Etos, hij droogt sneller, ruikt lekkerder en mijn haar word er veel minder vet van. Ik raad die van de Etos niet echt aan. Tenzij je een wat kleinere bus wil. 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen