vrijdag 13 september 2013

dit ben ik- 5 dingen die je (waarschijnlijk) nog niet over mij wist.




mijn blog bestaat nu iets meer dan een half jaar. Ik schrijf persoonlijke updates, vertel dingen over mezelf en langzamer hand komen jullie steeds meer van mij te weten. In dit artikel vertel ik jullie nog wat leuke feitjes over mezelf, dingen die jullie misschien nog niet wisten!


- ik ben best wel op mezelf. Ik spreek minder dan 1 keer per week af met vriendinnen, ga niet graag naar feestjes en zit het liefst alleen op mijn kamer met het raam open en een lekker muziekje op. Ik vind mijn vriendinnen heel lief en word heel blij van ze. Maar ik hoef niet elke dag na school allemaal dingen te gaan doen.

- mijn favoriete zomerdrankje is coca cola cherry, in de winter is het warme choco of thee.


- ik word van heel veel (kleine) dingen blij. Lekker weer, leuke muziek, lieve mensen, mooie dingen om me heen. Als ik op de fiets zit en ik heb een goede bui hoeft er maar iets heel kleins te gebeuren en ik zit de hele weg met een glimlach op de fiets.

- ik leef al mijn hele leven met katten in huis. Ik heb er nu twee, mijn ene kat is 15 en woonde dus al in huis voordat ik geboren werd. De ander is 11 en hebben we nu iets meer dan een jaar. Ik vind katten hele fijne dieren om mee in huis te leven. Ze zijn ontzettend lief en erg knuffelbaar. Je hebt een echte vriend als je een kat hebt.

- net zoals muziek! Toen ik nog niet geboren was speelde mijn moeder piano voor mij en zong ze voor mij. Ik woonde bij een muziekdocent in de straat en leerde al vroeg piano spelen, na een jaar of 10 heb ik mezelf ook nog leren piano spelen. Muziek is nu ook gewoon onmisbaar in mijn leven.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten