donderdag 26 september 2013

4 voorwerpen met een verhaal.

Ik heb veel voorwerpen in mijn kamer staan, beeldjes, frutsels, knuffeltjes. De één heeft een persoonlijker verhaal dan de ander. Vandaag vertel ik jullie over 4 voorwerpen met een verhaal in mijn kamer.





dit boek heb ik van mijn opa gekregen toen ik hem voor de laatste keer zag. Mijn opa is voor de vakantie overleden en het was zijn wil. Hij heeft euthanasie gedaan en ik heb dus nog afscheid van hem kunnen nemen. Tijdens het afscheid mochten alle kleinkinderen een boek uitkiezen waar hij iets in schreef. Dit boek is heel bijzonder voor mij omdat het één van de enige dingen is die ik van mijn opa heb.


in groep 6 heb ik een hele tijd last gehad van faalangst. We moesten toen cito toetsen maken voor het rapport en ik vond dat heel spannend. 's avonds kon ik niet slapen omdat ik bang was dat ik het fout deed en tijdens de toets zelf was ik ook heel zenuwachtig. Mijn moeder kocht toen dit geluksflesje voor mij, zodat ik me wat fijner voelde bij de toetsen. Het heeft geholpen!


In groep 7 heb ik een tijdje in therapie gezeten, ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken. Ik deed kunstzinnige therapie en maakt dus heel veel dingen. Het leukste wat ik daar heb gemaakt is dat masker. De therapeut legde allemaal gips op mijn gezicht en toen het masker droog was mocht ik hem zelf versieren. Dit masker doet mij herinneren aan de fijne tijd die ik had tijdens de therapie.


ik heb ontzettend lieve vriendinnen. Vorig jaar na de vakantie had mijn vriendin een kadootje. Ze had zelf een boekenlegger gemaakt. Ze had er ontzettend lang over gedaan en ik vond hem heel erg mooi. Ze had mijn naam er in geborduurd en een hartje aan het uiteinde van het lint gemaakt. Ik gebruik hem heel vaak en wil hem echt niet kwijt raken.

heb jij ook zulk soort voorwerpen?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen