donderdag 29 augustus 2013

waarom de zomer niet leuk is.

http://lindala.webblogg.se/
ik geniet van de zomer, het is één van mijn favoriete seizoenen. Het is warm, het is vakantie en het zonnetje schijnt lekker veel. Maar er zijn natuurlijk ook nadelen aan de zomer. In dit artikel vertel ik er meer over.




- er zijn heel veel insecten. Ik haat insecten, vooral muggen en wespen. Lig je net lekker in bed moet je er weer uit om een mug dood te meppen omdat hij om je hoofd zoemt. En die muggenbulten zijn ook niet fijn. Of je zit net lekker op en terrasje maar je kan niet van je drankje genieten omdat je de wespen er vanaf moet slaan.

- ik voel me altijd heel erg vies na een dag warm weer. Een combi van zweet en zonnebrand creme.   Heel erg vies.

- het is soms wel echt veel te warm. Ik vind de warmte heerlijk maar als het zó warm word dat je niks anders kan doen dan in de schaduw zitten. Ook vind ik de warmte helemaal niet fijn met slapen. Ik kom gewoon niet in slaap als het zo warm is!

- het is heel erg druk in de stad vanwege de toeristen. Ik vind het heel leuk dat er toeristen komen maar het is soms ook wel vervelend. Het is heel erg veel drukker in de stad en je kan veel minder makkelijk overal naartoe omdat je de hele tijd tegen grote groepen japanners op botst.


- je ziet je vriendinnen een tijdje niet. Het heeft misschien niet zo heel erg veel met de zomer te maken. Maar in de zomer gaat iedereen op vakantie. Daardoor zie ik mijn vriendinnen dan een hele tijd niet en dat vind ik niet leuk :(

waarom vind jij de zomer niet leuk?




1 opmerking: