zaterdag 10 augustus 2013

vakantienummers.



Het is volop vakantie, in ieder geval voor mij. Er zijn mensen die al bijna weer naar school moeten. Gelukkig kan ik nog even genieten van mijn rust en jullie mijn favoriete vakantienummers laten zien.




Jullie weten inmiddels over mijn liefde voor Chef’special. Ik heb daar hier een uitgebreid artikel over geschreven. Laatst kwam ik het nummer Colors tegen en ik kwam er achter dat ik hem eigenlijk nog nooit had geluisterd. Ik zette hem op mijn computer en vooral het intro vond ik vakantie achtig. Dit is misschien geen nummer om mee te luieren op het strand, maar op de een of andere manier vind ik hem wel bij de vakantie horen.


Dit is misschien een beter nummer om te luisteren op het strand. Het is erg rustig en heel mooi. Het refrein is heel erg mooi en ik hem al erg vaak geluisterd op het strand. Ik word altijd zo rustig van dit liedje! Ik ken de stem van Tessa Rose Jackson nog niet zo lang maar ik vind hem heel erg mooi. Ik vind eigenlijk bijna al haar liedjes heel leuk, maar deze springt er wel tussen uit.


Dit was – net als colors- ook zo’n nummer dat ik toevallig op mijn computer tegen kwam en leuk vond. Ik vind het wel een nummer dat je op het strand of ergens anders op vakantie zou luisteren. Ik vind hem erg mooi en hij is lekker rustig. Heel erg fijn om naar te luisteren. En David Choi heeft een hele fijne stem.


Dit is een heel erg leuk nummer van Icona pop. Een echt nummer om in een luie stoel of op een handdoek te luisteren. Lekker vrolijk, leuk om naar te luisteren en ik word er vrolijk van! De nummers van Icona pop zijn wat anders dan andere nummers maar daarom zijn ze extra leuk!


Blurred lines is ook zo’n heerlijk ’s zomers liedje. Zo’n liedje waar je vrolijk van word, met een lekkere stem, en tekst die je makkelijk kan mee zingen. Dit is zo’n nummer waar ik echt vakantiegevoelens van krijg en waarmee ik lig te swingen op het strand.


Dit nummer ken ik pas heel kort maar ik vind hem heel erg leuk. Ik was nooit zo van de muziek van avicci maar dit nummer is erg leuk. Vooral de muziek die tussen de stem door komt is heel erg leuk. Dit nummer vind ik anders dan de andere nummers van Avicci. Wat liever ofzo. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar vind dit nummer in ieder geval erg leuk voor in de zomer.

 welke nummers vind jij perfect voor op vakantie?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten