zaterdag 3 augustus 2013

tag: ABC


ik kwam deze ontzettend leuke tag tegen op een blog. Het is de bedoeling dat je alle vragen van A/Z beantwoord.



Age: ik ben 14 jaar.
Best Friends: Ande, Katinke, Cato en Mara.
Chore you hate: een klusje wat ik haat? uhm... Afwassen op vakantie! Dan ben ik op een leuke plek en wil ik leuke dingen doen, moet ik afwassen.
Dreamhouse: een groot huis aan zee :)
Essential start of your day: doordeweeks: zuchten en me nog eens omdraaien, ik wil niet opstaan! In het weekend: mijn ipod pakken en muziek luisteren, heerlijk begin van de dag.
met lieve mara

Favorite color: mint groen vind ik een hele leuke kleur.
Gold or silver: zilver.
Height: .ik ben 1.58
Instruments I play: ik speel al zo'n 10 jaar viool en 1 jaar piano.
Job Title (most recent): folderwijk. Maar gelukkig ben ik gestopt.
Kids: nee, ben ik een beetje te jong voor denk ik :)
Music that you always listen to: pop. Maar ik luister ook veel naar de muziek uit de film Amelie.
Nickname: ponnetje.
Overnight hospital stays: nog nooit! Ik ben ook nog bijna nooit in het ziekenhuis geweest voor mezelf.
Phobias or fears: ik ben bang voor softballen. Ik heb vorig jaar tijdens gym een softbal tegen mijn oor gekregen en sindsdien ben ik bang.
Quote from a movie: ik kan delen van de film amelie zeggen. Natuurlijk wel in het Nederlands :)
Reason to smile: mijn vriendinnen, kleine dieren, lieve dingen, muziek, van alles.
Siblings: ik heb een broertje van 12 jaar.

Time you wake up: door de week rond 7 uur. In het weekend om 9 of 10 uur. Het liefst word ik in het weekend uit mezelf vroeg wakker maar dat lukt nooit.
Underwear: wat is de vraag? ik snap hem niet helemaal.
Very important date this year: 26 juni was voor mij een hele belangrijke datum omdat mijn opa toen overleed. 
Worst habit: als ik me niet op me gemak of onzeker voel ga ik altijd op mijn boven lip bijten, charmant!
X-ray’s you’ve had done:  ik heb een röntgenfoto van mijn pols moeten maken. Ik was gevallen en had er erg veel last van. Gelukkig bleek hij uiteindelijk alleen maar gekneusd te zijn.
Yummy food you make: Omelet á la Mara :)
Zoo animal: ik vind stokstaartjes altijd heel leuk om naar te kijken, ze zijn heel schattig en super grappig!
dit was de tag weer! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden om te lezen. Als je hem zelf ook leuk vind om te doen neem hem dan gerust over!






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen