donderdag 1 augustus 2013

outfit inspiratie.


dee outfit is echt hee leuk. De top met de doodshoofdjes is vrij simpel maar ik vind hem heel erg leuk. Ik hou van tops met doodshoofden en heb er al een paar in mijn kast. Ik vind hem erg leuk gecombineerd met de spijkershot. De schoenen vind ik ook erg leuk, deze outfit is erg fijn voor een zomerse dag.
Joie De Vivre   T, Denim Overalls, Vintage Inspired Shades, Cream & Brown Leather Backpack
ik ben niet zo van de tuinbroeken maar zo vind ik hem wel erg leuk. Het shirtje is simpel, maar ontzettend leuk. Vooral in combinatie met de tuinbroek. De schoenen vind ik er erg goed leuk bij. Ik heb zelf geen boots. Maar als ik ergens leuke boots zou zien zou ik ze meteen mee naar huis nemen.


Nowistyle, Zara, Chanel
van deze outfit word ik vrolijk! Dat komt vooral door het leuke gele shirtje. Ik vind de kleur geel heel leuk, hij is lekker vrolijk en 's zomers. Gecombineerd met het short vind ik de outfit niet te druk worden en komt het shirtje mooi uit.


dit zijn een ander soort kleuren dan in de vorige outfit. Deze outfit heeft meer crème kleuren en dat vind ik ontzettend leuk. Ik heb niet zoveel van dit soort kleuren in mijn kast hangen. Maar het zou een idee zijn om dat wel te laten gebeuren. De kleuren zijn makkelijk te combineren en erg mooi. In deze outfit vind ik ze ook erg leuk gecombineerd.

zulk soort outfits kennen jullie waarschijnlijk wel van mij. Dit zijn de outfits waar ik het liefst in rondloop. Leuk blousje, gympen, short met gaten. Voor mij is het allemaal goed. In dit soort outfits loop ik het liefst rond. Lekker stoer, het zit lekker en ik voel me er goed in. In het blousje in deze outfit vind ik de kleuren heel erg leuk. 

veel spijkershorts deze keer. Ik moet er zelf ook maar eens eentje gaan aanschaffen. In deze outfit zit ook een ontzettend leuk shirt met tribalprint. Ik vind de tribaltrend heel erg leuk en doe ook zeker mee. Ik heb nu een blousje met tribalprint en slippers. Maar ik wil zeker nog een top met een triabalprint er op kopen. De tas vind ik ook heel erg grappig. 

welke outfit vind jij het mooist?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen