zaterdag 17 augustus 2013

music of the moment #7


het is weer tijd voor music of the moment. Ik heb deze maand veel nieuwe nummers gedownload, nieuwe artiesten ontdekt en ik ben ook weer nummers op mijn computer tegen gekomen die ik nu weer erg vaak luister.




laat ik maar beginnen met wat muziek die ik deze maand heb gedownload en erg vaak heb geluisterd.


dit is een erg lekker nummer. Heel erg fijn om naar te luisteren en een tekst die je makkelijk kan mee zingen.


                                       

dit nummer vind ik ook al zo leuk om naar te luisteren. 




dit nummer hoorde mijn broertje en ik op de engelse televisie. We vonden hem meteen erg grappig. Daarna hebben we hem nog erg vaak samen gezongen.



je zag hem ook al in mijn artikel over vakantienummers. Het nummer wake me up van Avicci vind ik heel erg zomers en heel erg leuk om naar te luisteren.




dit is een heel erg leuk nummer. Hij blijft ook constant in je hoofd zitten als je hem één keer hebt geluisterd.




dit nummer kwam ik toevallig tegen toen ik op zoek was naar nummers op youtube. Ik vind hem leuk.




covers zijn natuurlijk ook leuk! Deze is van David Choi en ik vind hem misschien nog wel leuker dan de officiele versie van het liedje.




wat vind ik dit nummer leuk zeg! Ik kwam hem toevallig naast een video tegen en vond hem eerst niet leuk, maar toen ik hem vaker ging luisteren vond ik hem heel grappig. Ik vond het ook heel leuk dat er naast de beat ook wat andere instrumenten inzitten.



ik heb vroeger erg vaak naar de muziek van Sara Bareilles geluisterd en vond haar muziek altijd heel leuk. Ik kwam bij dit nummer en hoewel hij anders was dan haar nummers die ik vroeger altijd luisterde vind ik hem ook erg leuk!



lady gaga heeft een nieuw nummer uitgebracht! Ik heb de muziek van Lady Gaga heel erg leuk gevonden en vind dit nummer ook heel erg leuk, ik heb hem al erg vaak geluisterd.



dit is een erg mooi nummer waar ik erg rustig van word. Ik ken Christina Perri niet maar dit nummer en het nummer distance met Jason Mraz vind ik heel erg leuk.

naar welke muziek luister jij vaak?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen