woensdag 28 augustus 2013

mijn style #25

het is weer tijd voor mijn style, en deze keer heb ik er een met een... jurkje! Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.

mijn style #26

jurkjes, ik draag ze niet vaak maar zou er best wat meer in mijn kast willen hebben. Soms heb ik gewoon zin om een jurkje aan te trekken. Toen ik dit jurkje tegen kwam was ik meteen verliefd. Wat heeft hij een mooie kleur zeg! De ballonnen die er op staan vind ik ook erg leuk. Ik zou dit jurkje erg graag in mijn kast willen hebben.

wat vind jij van deze outfit?

ps: ik hoor van veel mensen dat ze mijn style niet leuk vinden, dus zit ik erover te denken om er mee te stoppen en misschien een andere rubriek op woensdag te doen, is het een goed plan om te stoppen? En moet ik dan een nieuwe rubriek doen, of gewoon elke week een ander artikel plaatsen? Wat vinden jullie?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen