donderdag 8 augustus 2013

mijn style #23

de mijn style is één dagje te laat. Het is weer tijd voor mijn style! Dat betekend dat ik weer een outfit voor jullie heb samen gesteld! Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.
mijn style #23

ik heb deze week weer een lekker 's zomerse outfit voor jullie. Ik vind de kleuren heel erg 's zomers en vind de tanktop met de meloen erop heel leuk. Ik zou hem zelf zo kopen. Het broekje heeft een super mooie kleur en de slippers zijn vrij basic maar ik vind hem er wel goed bij passen. Ook heb ik weer eens veel armbandjes. Of nou veel, 3. Meer dan normaal. Ik hou ervan veel armbandjes te dragen en vind deze ook goed bij de outfit passen. Ik heb weer 2 leren armbandjes waarvan 1 wikkelarmband. Ik vind ze alle 3 heel erg leuk.

wat vind jij van deze outfit?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen