maandag 12 augustus 2013

Kijkje in mijn leven (vakantie editie!) - Engeland, herrie en een nieuwe verslaving.


Dit kijkje in mijn leven is langer dan normaal omdat ik hem één keer heb overgeslagen. Ik ben op vakantie geweest, heb lekker geluierd en heb heel erg van mijn vakantie genoten. Kijk snel verder voor de foto's!





in Canterburry, in de rij voor de kathedraal.

de kathedraal.

glas in lood raam.

na de kathedraal gingen we varen, in deze bootjes!






Het varen was heel leuk. Het leek net alsof we in Venetië waren! Er was een man met een hele lange stok die van alles vertelde en ons rondvoer. 
op het water.

witte duif.



dit zijn typische schoorstenen in Canterburry.

we gingen ook naar Londen! Dit was de Changing of the guard.

Buckingham Palace.

de koningin was thuis.

toen we door een park liepen bleken daar allemaal tamme eekhoorntjes te zitten, zo schattig!

london eye.

natuurlijk gingen we erin, dit was het uitzicht.

mijn broertje wou graag een stadion bezoeken dus gingen we naar Wembley.

tower bridge.

ik vond het er gezellig uitzien :)


M&M store.


ik probeerde dit toetje uit en hij was lekker! ^^


ik vind dit plaatje echt lijken op iemand die iemand anders arm afhakt met een slagersmes.

wachten op de boot...


daar gaan we.


Dag Engeland!

mooie zonsondergang.

ik probeerde deze cola uit maar vond hem helemaal niet bijzonder. Je proefde niet eens citroen.

we waren gaan fietsen zonder van te voren een camping uit te zoeken en kwamen bij de camping "klein strand" in eerste instantie zaten ze vol, maar wij konden niet meer! Dus na lang zeuren kregen we een plaatsje, naast het kinderbadje, speeltuin en bar. Maar goed. Het was een mega camping, met prive strand, zwembad, kinderclub, 2 recepties, 4 restaurants, een kermis en hij bestond uit twee delen. Het ene deel aan de ene kant van de weg en de andere aan de andere kant.  'S avonds begon er ineens harde muziek te spelen. En was er de muziek van de kermis. Allemaal zo ongeveer naast onze tent. We wouden graag vroeg slapen maar kregen te horen dat de muziek tot na twaalven door zou gaan. Dat was wel even schrikken. We konden echt niet slapen met deze muziek...


dus besloten we naar een wat rustiger plekje aan de andere kant van de camping te gaan om nog wat te drinken. Later zouden we dan terug gaan om proberen te slapen. 

'S nachts sliep ik bij mijn broertje in de tent zodat we nog wat afleiding hadden. De muziek stopte om een uur of 3/4. 


ontzettend mooi (en eng!) levend standbeeld in Brugge. Hij wenkte mensen, en ook mij. Om iets tegen ze te zeggen of hun hand te pakken. Wat was dat eng zeg!


ooievaar op de camping.


ik heb echt nieuwe schoenen nodig.. Ik heb mijn vans nu ongeveer 4 maanden en mijn rechter is al helemaal kapot. Mijn linker echter, overleeft alles. Maar ik ga geen vans meer kopen omdat ik de kwaliteit echt te slecht vind voor het geld dat je er voor betaald.


eerste lekke band deze vakantie!


watergevecht gedaan! Het was ook zo warm...


mij broertje en ik besloten wat te eten te halen op het station. Terwijl we in de kiosk stonden kwam de trein die we moesten hebben ineens aan rijden. We renden heel hard naar de trein en gelukkig konden we er nog in. Ik haalde deze kitkat met hazelnootcream. Hij was erg lekker!






Lodewijk had ons heel erg gemist. Hij bleef maar miauwen! Ik had hem ook erg gemist.


onze buurt super gaat weg en er stonden allemaal bakken in de winkel met verzorgingsproducten en voedsel met 30% korting. Daar moest ik even een kijkje nemen. Ik kocht dit.


mijn broertje was jarig en we gingen uit eten bij een heel erg lekker restaurantje.


nu al verslaafd!

en dit waren mijn vakantie weken! wat heb jij gedaan?















perfecte plek ♥
yumm.

wtf? paarse chips? Hij was wel heel lekker :)





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen