maandag 26 augustus 2013

kijkje in mijn leven - dieren, kapotte lens en kakhiel.

het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven. Ik heb deze week niet veel foto's gemaakt, ik denk dat het komt door de vakantie. Ik weet niet meer welke dag het is en vergeet van alles. Sorry!





lekker bloggen in de tuin.


ik ging met Imre naar de stad om schoolspullen te kopen, we aten een sundae ijsje bij de hema, yum!


schoolspullen...


's avonds tot laat in de tuin kletsen met kaarsjes, dat is vakantie.


<3


de kat van mensen uit de straat verzorgen. Hij was heel lief maar hij poepte op de bank, dat was wat minder.


en daarna door naar hondje Kim wat ik uitlaat voor een vrouw die ziek is en het niet meer kan.


ik besloot naar het Griftpark te gaan, het was heerlijk weer.


Kim is vroeger mishandeld en heeft daarom zo haar kuren, zo gaat ze soms zomaar ineens zitten en weigert ze verder te lopen, ze is erg bang en trilt constant. Mensen vinden dat ik goed met haar om kan gaan, vind ik leuk om te horen! Ik vind haar heel erg lief.


ik wou mijn zonnebril op doen maar kwam er achter dat hij gebroken was, hij was heel goedkoop maar heb hem heel erg veel gedragen.




boeken kaften, dit was de eerste keer aangezien ik mijn boeken altijd op de laptop had, ik had gelukkig maar 2 boeken, alleen voor wiskunde.


het eindresultaat, nog best goed gelukt toch?


het was hel warm dus besloten we het oude kinderbadje vol te laten lopen en daar in te gaan chilen. Heerlijk!


milka cakeje 


beetje bloggen op het balkon.


ik besloot dit nummer op de piano te gaan spelen, hij is wel pittig hoor! Maar ik vind hem ook erg mooi.


nu er geen Flikken Maastricht meer op de tv kijken we naar comissaris Witse, ook leuk maar ik vind flikken toch leuker.


zaterdag sprak ik af met Luca, we besloten wat rond te lopen door de wijk.


spin.


zaterdag gebeurde er wat vervelends, ineens stelde mijn camera niet meer scherp. Er bleek wat met mijn lens te zijn. Heel vervelend, vooral omdat ik aanstaande zondag een foto opdracht heb en de reparatie 2-3 weken duurt.


ik sluit dit kijkje in mijn leven af met een kakhiel. Ik vind kakhiel heel erg grappig. Ik moet altijd heel hard lachen om de droge humor. Vooral om deze moest ik heel hard lachen.

hoe was jouw week?










2 opmerkingen:

  1. Heel fijn om te lezen/bekijken :) Zo jammer van je lens :( dat mijn lens kapotgaat is mijn grootste nachtmerrie!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk artikel! Ik zou zeker doorzetten met river flows in you. Ik kan hem ook spelen en hij is supermooi! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen