zondag 25 augustus 2013

kapot.

gistermiddag had ik ineens problemen met mijn camera: hij wou niet meer scherp stellen. Ik ging met mijn ouders naar de foto winkel en daar bleek dat mijn lens stuk was. De fotowinkel gaat hem opsturen naar Canon, die gaat hem repareren. De reparatie kan 2 tot 3 weken duren. Ik kan dus nu geen foto's maken met mijn camera. Ik heb thuis nog wel een andere camera die veel minder goed werkt, daar ga ik nu tijdelijk foto's mee maken. Ik kan volgende week nog terug komen, dan hebben ze misschien nog een leenlens. Maar dat is allemaal nog niet zeker. Ik moet volgende week ook fotograferen op een feestje, dus ik hoop dat ik dan een leenlens heb zodat ik dat niet af hoef te zeggen.

Zoals ik al zei ga ik nu fotograferen met mijn kleinere en slechtere camera. Volgende week komt er een "favorieten van Augustus" online. De foto's zullen dan dus van minder goede kwaliteit zijn, heel erg sorry daar voor. Ik ga nog iets proberen te regelen maar ik weet niet of het gaat lukken. Bedankt voor jullie begrip.

1 opmerking: