zondag 18 augustus 2013

i like



Ik heb dit nog nooit eerder gedaan maar het leek me leuk, jullie vertellen wat ik heel leuk vind de laatste tijd.




Ik vind het de laatste tijd heel erg leuk om gezellige dingen te doen met vriendinnen. Vooral van die “zomaar ineens” afspraken, als je zomaar ineens bij iemand langs gaat en het heel gezellig hebt met zijn allen. Het is nu vakantie en ik merk daarom wel heel erg dat ik er weer naar verlang iets gezelligs af te spreken met vriendinnen.  Dat moet ik dan maar snel weer eens gaan doen.



Dat je zomaar bij een liedje uit komt en hij leuker is dan je verwachtte. Zoiets had ik bij Tessa Rose Jackson. Ik was op zoek naar een nummer voor onder een filmpjes en zag toen ergens de naam Tessa Rose Jackson staan. Ik had haar naam wel eens ergens zien staan maar had nog nooit nummers van haar geluisterd. Toen ik het nummer aan klikte vond ik hem meteen heel erg leuk. Ik zocht verder op haar naam en kwam bij een heel stel leuke muziek uit. Daar luister ik nu erg graag naar.

Nieuwe dingen uitproberen. Ik merk dat ik de laatste tijd heel erg bezig ben met experimenteren. nieuwe dingen eten, ander soort kleding dragen, andere dingen proberen. En ik vind het heel leuk omdat er veel nieuwe dingen uit komen die ik leuk vind.
De geur van vers gemaaid gras vind ik de laatste tijd heel leuk. Het ruikt heel erg fris en het ruikt naar zomer. Het is ook heel erg lekker om in vers gemaaid gras op een kleedje te liggen en een beetje te luieren. I Like!


Ik ben er deze vakantie achter gekomen dat ik het heel erg leuk vind om te reizen. Nieuwe dingen ontdekken, nieuwe plekken zien, ik geniet er van. Ik hou er dan ook van om veel te doen en te zien in een vakantie. Luieren in een vakantie is niets voor mij, ik kan dan niet stil blijven zitten en wil op avontuur. Pas als ik iets heb gedaan op een dag kan ik luieren.
Welke dingen vind jij leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen