zaterdag 31 augustus 2013

favorieten van Augustus!


Ik doe het niet elke maand, aan jullie vertellen wat mijn favorieten kledinstukken, lifestyle producten enzovoort zijn. Maar deze maand zijn er veel nieuwe favorieten bij gekomen dus heb ik besloten deze maand weer aan jullie te laten zien wat mijn favorieten waren.




laten we beginnen met wat kledinstukken. In Engeland kocht ik twee dingen bij de newlook, ik vond de newlook altijd al een leuke winkel maar kocht er nooit wat, hij zat niet in Utrecht en ik had nooit zo'n zin om online te bestellen. Toen we in Engeland langs een newlook kwamen wou ik meteen een kijkje nemen. En ze houden 50% korting. Dat was mooi meegenomen.

bij de newlook kocht ik dit blousje. Ik vond de kleuren heel erg mooi en warm en hij was lekker dik, perfect voor de winter! De prijs viel me ook heel erg mee, hij was namelijk maar 10 euro. Hij zat erg lekker en viel lekker wijd. Later kwam ik erachter dat het een mannenblouse was, maar ik heb hem daarom niet minder gedragen!




ook kocht ik dit leuke hempje. Ik vond de neon kleuren heel erg leuk en vond het patroontje op het hempje heel erg leuk. Ik weet niet waar het op lijkt, misschien een beetje op een speelkaart? Ik vond hem erg leuk en ook deze was in de sale. Hij was 10 euro en dat vond ik een mooie prijs.


nog iets wat ik uit Engeland mee heb genomen is de thee met melk. Thee met melk is iets typisch Engels. Engelsen drinken hun thee heel sterk en maken de smaak dan wat minder sterk door er melk in te doen. Als je in Engeland naar een theeroom gaat krijg je automatisch melk bij je thee. Ik wou het wel uitproberen en ik vond het meteen lekker. Je thee word romiger en dat vind ik heel erg lekker smaken.

deze dropjes kocht ik met 30 procent korting bij de supermarkt die weg ging. Ik had ze vroeger wel eens gegeten maar vond ze toen niet zo bijzonder. Nu vond ik ze heel erg lekker. Er zit mint in maar ook salmiak, die smaken in combinatie vind ik heel erg lekker.

deze BB cream kocht ik laatst bij de Hema, ik vond de prijs niet hoog en wou al een tijdje BB cream om te kijken wat ik er van vond. Ik had al veel over BB cream gehoord, het was beter voor je huid dan foundation en iedereen was er erg positief over. Ik vind hem heel erg fijn! Hij werkt als foundation maar is goed voor mijn huid, ik vind alleen de verpakking een beetje klein dus probeer ik er erg zuinig mee te zijn.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen