vrijdag 23 augustus 2013

de leukste outfits met dr. martens.



toen ik in Engeland was zag ik ze steeds vaker voorbij komen: Dr. Martens. En terwijl ik in Engeland was is mijn liefde voor Dr. Martens gegroeid. Ik wil ze zo graag hebben, maar er is één ding wat me tegen houd om ze te kopen: de prijs. Dan betaal je heel veel voor die schoenen en dan groei je er in een jaar uit. Ik ga wat dr. Martens kopen als  mijn voeten gestopt zijn met groeien, kan ik er lekker lang van genieten :) in dit artikel laat ik jullie de leukste outfits zien met dr. martens.





ik vind het bloemenjurkje in deze outfit heel erg leuk, voral gecombineerd met het jasje en de muts.  De dr. Martens zijn heel erg simpel, maar ze passen erg goed bij de outfit. 


dr. Martens met bloemen! Ik zag ze in Engeland al ergens in een etalage staan en wil ook heel graag een paar met bloemen er op. Voor de rest is de outfit erg simpel, maar ik vind het er leuk uit zien met die vrolijke dr. martens.


weer met bloemen, i love! Deze outfit is ook best simpel, maar hij is wel op een erg leuke plek gefotografeerd. De sieraden zijn ook erg leuk.


dit vind ik denk ik wel de leukste outfit. Ik vind het altijd erg leuk om een shortje over een panty te dragen. Ik vind het een stoere outfit met simpele dr. Martens, maar dit paar past er erg goed bij.

wat vind jij van dr. Martens?


1 opmerking: