vrijdag 16 augustus 2013

De leuke dingen die in de vakantie zijn geweest of nog gaan gebeuren.



Dit had ik laatst ook gedaan en ik vond het heel erg leuk om te maken, dus hier nog een keer de leuke dingen die de komende tijd gaan gebeuren of al gebeurd zijn.



  -   Kamperen met Vriendinnen. dit heb ik vorig jaar ook gedaan en het was zo leuk dat we het dit jaar weer wilden doen. We gaan nu waarschijnlijk naar een camping in de buurt. Op die camping kan je slapen in een boomhut of een bunker. Super leuk!

-  Afspreken met vrijwilligers. Om het jaar af te sluiten met mijn vrijwilligerswerk hielden ze een barbecue. Ik heb daar weer heel veel gezellige vrijwilligers ontmoet. Zo kwam ik ook mijn overbuurmeisje van 10 jaar terug tegen. Ik heb met een groep afgesproken om nog iets leuks te doen deze vakantie, daar heb ik heel veel zin in.

-  Foto’s maken met Mara.
De outfit foto’s in dit artikel zijn gemaakt door Mara. We vonden het zo leuk dat we in de vakantie nog een keer foto’s wilden maken. Die zullen jullie binnenkort dus wel zien!

-      



























 -  






 -  Verjaardag van mijn broertje. Verjaardagen zijn altijd gezellig, je ziet je familie weer en je kan taart eten :). Ook vind ik het altijd leuk om iets leuks voor iemand te kopen en dan te zien hoe iemand dat vind. Ik ga ook zeker iets leuks aan mijn broertje geven.

 -  Op vakantie naar Engeland. Ik vond de vakantie naar Engeland heel erg leuk. Je kan update 1 & 2 hier en hier  lezen. Engeland is nu zeker weten mijn favoriete vakantieland. Ik heb heel veel dingen gedaan en echt genoten van mijn vakantie.

En nog veel meer… wat ik nog meer wil doen in mijn vakantie staat nog open. Ik ga nog afspreken, logeren en nog veel meer doen. Maar wat, wanneer en met wie weet ik nog niet. 

wat ga jij nog doen in de vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen