maandag 5 augustus 2013

bloggers i love



Ik volg heel erg veel blogs over verschillende onderwerpen. Van beauty tot lifestyle en van fashion tot mind. In dit artikel vertel ik jullie meer over de bloggers die ik om bepaalde redenen leuk vind.



De inspirerendste blogger is: Teske. De blog van Teske was de eerste blog die ik volgde. Mijn vriendinnen vertelde veel over haar en haar blog en ik besloot er eens te kijken. Meteen vond ik de artikelen die ze schreef heel leuk. Ook vond ik haar persoonlijkheid leuk waardoor ik haar filmpjes ook meteen leuk vond. Door Teske besloot ik ook een blog te beginnen en dat is die waar je nu op kijkt!

de vrolijkste blogger is: Lisanne. De blog van de 21 jarige Lisanne gaat over lifestyle en mind. Lisanne heeft fibromyalgie en ondanks dat is ze altijd vrolijk en geniet ze van het leven. Dat vind ik zo leuk om te zien dat ik ook altijd helemaal vrolijk word van haar artikelen.

De liefste blogger is: Vera. Vera heeft een beautyblog en hoewel ik niet zo van de artikelen over beauty ben vind ik het toch heel leuk om de blog van Vera te bezoeken. Vera heeft een hele zachte persoonlijkheid en is heel erg lief. Ik heb haar ontmoet op de youtube gathering en ik vond haar zeker weten de liefste youtuber die ik daar heb ontmoet.

De blogger met de mooiste artikelen is: Mara. Mara blogt nog niet zo lang waardoor ze niet elke dag maar één keer per week een artikel online zet. Haar artikelen verschillen van onderwerpen maar gaan vooral over lifestyle. Ik volg Mara vanaf het begin van haar blog en vind de artikelen die ze schrijft erg goed. Haar woordkeuze is erg mooi en de artikelen zitten goed in elkaar. Ik hoop dat Mara snel elke dag gaat posten want ik vind haar blog erg goed voor iemand die nog niet zo lang bezig is.

De blogger met de mooiste foto’s is: nog een keer Vera! Je kan producten leuk in beeld leggen en ze dan op de foto zetten, maar Vera zet de producten elke keer weer zo op de foto dat ze heel erg mooi uitkomen. Ze legt er ook andere voorwerpen omheen zoals snoepjes of kraaltjes zodat het er nog mooier uit ziet!

de blogger met de leukste filmpjes is: Teske. de blog van Teske was de eerste die ik volgde maar Teske was ook de eerste youtuber die ik volgde. Ik vond haar filmpjes meteen leuk en bleef ze kijken. Ik vind vooral de filmpjes leuk waar in alles heel random is. Daar moet ik altijd zo om lachen!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen