zondag 4 augustus 2013

3 voordelen van klein zijn.


ik ben klein, ik schreef er hier een artikel over. Ik ben 1.58 en groei haast niet meer, en hoewel ik er veel over zeur zijn er ook voordelen aan het klein zijn. In dit artikel vertel ik jullie er meer over.



- Doordat ik klein ben heb een schoenmaat die niet veel mensen hebben. Daardoor zijn er altijd wel schoenen in mijn maat die ik leuk vind. Toen ik laatst met vriendinnen naar de primark ging konden zij geen leuke schoenen vinden omdat hun maat er niet meer was maar ik kon heel veel leuks vinden omdat er veel meer in mijn maat was. Dit heb ik ook wel eens met kleren. Ik koop mijn kleren dan meestal wel te groot, dus in de maat die de meeste mensen hebben maar ik pas de kleine maten ook goed.

- Ik spot vaak met mijn lengte. Dan zeg ik zoiets als “ik ben niet zo snel, ik heb maar korte beentjes!” of ik begin heel hard te lachen als ik weer eens niet met mijn voeten bij de grond kan. Ik vind het soms gewoon grappig dat iedereen gewoon normaal op een stoel kan zitten en ik helemaal op het puntje moet gaan zitten om met mijn voeten bij de grond te kunnen. En ik vind het ook helemaal niet erg als anderen er mee spotten.

- Mijn ouders hebben tot mijn 13e gezegd dat ik 11 was en nog op een railrunner kon reizen waardoor zij minder geld hoefde te betalen. Dat is wel een voordeel, dat je kan doen alsof je jonger bent waardoor je minder hoeft te betalen. Ik doe het niet vaak maar als ik het zou doen zouden mensen het niet merken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten